Bace Jehh Lha .

Assalamualaikum sayang sekalian . apa khabar ? dha lamee aku tak update blogg aku yang tak seberapa nhee . rasee macam takpernah update pulakk . harhar . aku harap korangg enjoyy dengann storyy akuhh nhe okayy ? ceyhh wahh . haha . before thatt . akuhh harap korang sihat okayy ? :) 
 
1. Saya Tak Single

- im taken bermula 19-05-2012 iaitu hari sabtu . aku sesangat happy bile bersame dhe . seriuss aku dha lame tak couple . akuh pernah berdoa kepada Allah s.w.t supaya aku dapat bertemu dengan lelaki yang baik , duduk dalam taman aku and selalu disamping aku . secara tidak disangka , doa akuh terkabul . amin Ya Allah :) tapi, aku harap aku akan keal bersama dhe . secara jujur akuh cakap . inilah kali pertama aku bahagia bersama seorang lelaki dengan tak kisah paras rupe buruk akuh nhe . aku bersyukur dapat dhe . alhamdulillah . setiap hari aku keluar dengan dhe . tapiiiii , sekarang dha tak . hmmm hmmm . 

2 . Dia Pergi Belajar   

- weyhhh , dheee dha pergii belajar hari Isnin nheee . hmm hmm . sumpahh akuh nanges , hmm . akuu tak leyhh lha lepasskan dhee g jauh -II . ehh , takpee . demi kebaikan family dhe , akuh and diri dhee sendiri . akuu sayangs dhee . aku nak dhe capai kejayaan yang tinggi . akuh taknak dhee lalai dalam pelajaran dhee . begituh jugak dengan akuhhh :) aku harap kite orang dapat capai citaa -II yang diinginkan . Amin Ya Rabal Alamin :D

3. Kakak Kite Pun Nasibb Macam Kitee  
- kakak kitee pun sedihh jugakk , sebab diorang nyee Bf pergi jauh dari diorang . same lhaa dengann kite :'( firstt yang bf dhe pergii , kak umie kitee . name dhee siti nur umairah . sumpahh dhe sedihh , nangis . yelhaa kan , mane lhaa sanggup berjauhan . sebab hari -II kowtt diorangg bersama . akak , sabar k . adikk pun akan mengalami nyee . ceyhhh wahh . hmmm . yang kedua , kakak kite name dhe Aresyue , dhe pun akan menghadapi kesah yang sameee weyhh . bf dhe pun akan pergi jauh . hmm hmm . nasebbb kami bertige . yang penting , kite orang percaya bf kite orang . amin . hope dhe orang tak curang and pilih orang lainnn . amin :)
 
Okayy lhaa . tuhhh jee citee akuhh . k hope enjoy . kalau tak suke , takpewww . Assalamualaikum .