Saya Bosan ;)

Assalamualaikum sayangs :O 
 
Dha lame gak aku tak update blog aku yang dha berserabut bagai nhe . maklumlhaa . budakk sekolah . haha :O hewhew . k aku gedix yang . i know . haha . aku update nhe sebenar - benarnya ade cite mau story kat korang . but , tak jadiy ah . haha . menyanyah jea aku nhe -.-'
 
haha . korang sihat ? aku sihat je . hurm . semalam aku g check -up . sebelum uh aku ade wat skope . yang masuk kan teripong melalui anak tekak uh :( sakit doe :( hurm . Hanya tuhan jea yang tahu . so , semalam keputusan nye . doktor cakap dalam perut aku ade banyak kuman weyh :'( kalau tak ejaga bebetui , akan berlubang . huh . berlubang ? buleyh bawak mati doktor kate :'( Ya Allah . banyak sangat aku kene tempuh tahun ini :'( 
 
korang nampak je akuh macam nhe kan ? happy go lucky je doe . tapi , kalau kat rumah . hidup aku macam kene kongkong . but , aku tahu umi and abah sayangs akuh . tuh sebab diorang buat cam uh :') iloveyou umi , abah :'(
 
nowadays , pergh . speaking siak -.-' hahaha . aku selalu happy dapat kengkawan macam kawan -II baik aku tuh :') aku bersyukur :) and aku dapat orang yang sayangs aku . aku teramat bersyukur :') alhamdulillah ya allah . terima kasih ya allah .
 
dha taktahu nak cakap apa agy dha . aku ust nak cakap . aku sayangs korang :;) bye . assalamualaikum :)