Muhd Yusri Zulkiflee ♥


haii readers . hah . hamik kau . sekarang dha nak kul 12 . tak tidur -II lagi . esok dha lha sekolah . huh . lantak ah . asal kann akuu leh bangun esok . nak tahu sebab apa aku update blog aku memalam bebute nhe ? hehe . sebab aku dapat pengganti baru yang . hampir sebulan akuu single . hihi ;) akhirnya , ketemu jugak jodoh aku . insyaallah itu jodoh aku . tapi , macam kelakar pun ade . sebab dhe abg angkat aku wey . haha . rasa ganjil bilee couple dengan dhe . hewhew . takpelahh . jodoh di tangan Allah :D aku terima segalanya . terima kasih MYZ :*



Aku harap kauu selalu disampingku wahai sayangku. walaupun akuu tidak selawa ex -II kau. yang penting aku akan buat kau bahagia.

aku couple dengan dhe 25/03/2012. tarikh ini tak akan aku lupekann wey . k hopee kau setia . jangan memermainkan perasaan aku . kbye bie . assalamualaikum . lebchiuuu :*