Dengarkanlahh wahai sayangku .


 sayangku , ingin aku mengatakan sesuatu padamu . aku ingin mengatakan bahawa aku sangat sayang padamu . walauponn kauu mengatakan dirimu tidak sempurna , bagiku kau lha segalanya . sayangku , mungkin aku belum lagi paham keadaan kau . tapi , aku berusaha untuk memahami kau secepat mungkin . sayangku , aku harap kauu tidak meninggalkanku . janganlhaa mempersiakan cintamu itu . jika kauu bosan denganku , katakan saja . aku tidak kisah akannya . aku hanya berdoa pada ilahi untuk ketemukan aku dengan jodoh yang boleyh menjage dan menyayangi aku seadanya . aku jujur padamu , diriku ini tidak sempurna sepertii gadis diluar sane . aku hanya lha insan biase yang lemah . lemahh dalam pelbagai dugaan dan cabaran . sayangku , aku harap kau berubah . jangan lahh kau hisap rokok . itu buleh membahayakan kesihatan mu . aku bukan apa , aku sayang kat kau . itu sebab aku nasihatt kau suruh berhenti sayangs . percayalahh . aku ingin kau berubah . solat selalu ok ? :) aku bukann nak menunjukkan kebaikan aku , tetapi , aku taknakk kauu bercampurr dengan orang yangg leh membuat kauu terebak dalam gejala negatif :( kau faham kan apa yang aku katakan nhe ? renung -II kan lha sayangs . aku sayang kauuk . dha . tuh je . bye :)

# MYZ -_______-