♥ tak tahu nak cakap apa dha ♥



hai . taktahu nak cakap apa dha . sumpah aku taktahu nakcakap apa dha . teetttttttt -______________- haha . aku hanya nak buat yang terbaik untuk abg aku . bukan untuk menyedihkan dhe or something else . tapi , ade org jelous tgok kami . so , cadangan aku skrg . biarlhaa aku undurkan diri dalam perhubungan ini . sebab aku tak nak sesiapa sakit hati and sedih . tuh je jalan penyelesaian nyee . sukar untuk aku terangkan betapa sakit hati aku nhe bileee , org kutuk belakang2 . pleaseee lha . aku tak suke . and aku tak suke untuk carik gaduh . 

hurm . aku dha cukup baik , mintak maaf dgn kauu . walaupon aku tahu umur kau bawah aku dik . aku hormat kau sebagai seorang adik . but , now , kau maki aku segala . please lha . walaupon kau tak pernah kenal aku . please don't judge me if you don't know who i am . ryte ? so , sekarang apa masalahnye nak jelous bagai ? and nak cakap aku nhe buat abg aku merana segala . huh . aku bukan nak cakap apa . aku taktahu siapa yang salah skng . yang penting . aku dha mintak maaf dgn kau . walaupon aku tahu kau yang banyak wt slh kat aku . aku tak suke gaduh ! Fullstop . aku budak Happening . Kbye .

abg , aku mintak maaf sebab serabut kan kepala otak kau . aku memang tak layak untuk jadi adik kau . i know it . or senang cite . sexy and i know it . hahaha . -,^V  aku paham perasaan kau . sebagai adik . aku just nak menghiburkan kau . bukan untuk memeritkan haty kau . tuh jee . tapi , ramai salah paham . ramai kate aku buat kauu lagi sedih . betul ke ? kalau betul , aku mintak maaf sesangat . aku tak sengaja untuk menyakitkan haty kau . so sorry . btw , aku taknakk lha disebabkan aku . kau ngn sister lai bergaduh . :D so, dun't wurry ♥ bye . i heart you abg . salam ♥