♥ Berzanji ♥


Hai readers . dha lame aku tak update blog nhe . nak update pon rase malas je . hihi . okay2 . aku dha update skng kan ? jgn banyak bunyi :p hihi . okay , aku nak cite sikit . :)

hari jumaat hari tuh , sch akuuu ade buad maulidur rasul . so , aku and kawan2 aku terpilih untuk masuk kumpulan berzanji . ala tahu tak berzanji uh apa ? okay . i know . korang mesty tahu . kisah dhe macam nhe , tersebutttt alkisahhhhh ... hahah . tanpa membuang mase , cehhh ! ayat BM sioott . haha . first time dol kite org naik pentas uh . 4 org dipilih jadi rawi/rawiah . -.-' iaitu aku , manje , pika , kak aisyah . okayyy fine . yang taleh blah nye . aku bace pulak yang pertama kan ? huh . memang syiokkkkkkk argh . menggigil aku bace dol . sumpahhh segan . walaupon takde org gelak kan ? sudden , aku gelak sorang2 atas uh . pelik -.-' huh . dgn pegang michrophone nye . # ejaan betul ke tak nhe . haha . huh . dahsyat benorr . then , lepas semua dha bce , budak2 belakan ( kwn aku ) nak tahu ark name dorang siapa ? jap2 , aku try ingat . haha . name dhe aida , abby , jannah , asyikin , qiela , ayu , tyra . kfine , aku lupe . sorry geng . aku lupe lagi siapa yang masux . hihi . :D 

apa-2 pon kite wat yang terbaik right ? :D next , aku nak cite kat korang , ade lha hamba allah nhe kan , balik sch hari jumaat uh . dhe n geng dhe , 3 org je kott . haha -.-' sorang nhe kate , Eh , sini jap ! tady kau n kwn2 kau bace eh ? hahahahahaha . MEMALUKAN weyh . ( gelak kuat ) aku jawab apa korang tahu tak ? Jap-2 . Cube kau ckp lagi sekali , aku tak berapa dgr . mulut jage baik sikit aww . daripada kau tahu ke bace ? tahu ke ? tahu ke !! cer cite ? # muke aku bengang . dhe terus senyap dol . and terus dhe kate ' SORRy ' hahaha ! belooo tak belooo ==' aptb argh ! :D

okayyy argh , tuh je aku nak ckp sbnrnye dol . haha . okayyyy . byebye :D iloveyou guys ♥