Miss You + Love You ♥

hai . assalamualaikum terdahulu .okayy . kau orang sihat ? dha makan ? mesty belum kan ? nak suruh aku belanja ah uh . haha . # merepek seketika . okayy . sekarang mao cite . aku happy sesangat . aku n dhe dha tak gaduh agy . tapi , sikit2 tuh ada ah . aku sayangs dha ah . tapi , bile tak gaduh . rindu lak dgn pergaduhan tuh . haha . # pelik -.-


aku heart kau sayangs . 
aku happy with kau . 
sorry , if selama nhe , 
kitee asik bergaduh je ..
dha macam wrestling , ok .
dha diam (!) haha ;)
aku harap lepas nhe kite tak kan gaduh lagi . aku sentiase harap macam tuh . tapi tak weyh . lain jadinye . aku terlalu egois kan ? sorry :) aku memang cm tuh . tapi , aku memang sayangs kau . dha tuh je :P


i miss you damn much . 
woaha . suke tak ? -.-
hewhew . aku rindu kau 
setengah mati bagai nak rak .
kau tahu tak ? aku tunggu je
text dari kau . tapi hampehh ..
lastly , kau text jugak :) 
sebab kau takde kredit . sorry :D
imysm ♥

semoge kekal hingga akhir hayat kite . 
aku tidak berharap untuk menjadi orang yang terpenting dalam hidup mu , karena itu merupakan kan permintaan yang terlalu besar bagi ku faiz . aku hanya berharap suatu saat kau akan tersenyum dan berkata ' dialah orang yang selalu menyayangi ku dan merinduiku ..... '

you're the only one that can make a storm could break pulling out the sun . 
i love you . bye . salam :)