Cinta Mudah Datang Dan Pergi ♥







aku sayang dia . aku cintakan dia . tapi ite orang selalu gaduh wahai kaum adam dan kaum hawa :'(
kenapa harus jadi macam nhe awak ? kenapa ? kerana saya terlalu ego kah ? kalau macam ituh kan , saya mintak maaf . bukan niatku unutuk melepaskan kau . tapi , just tidak tahan akan sikap kau yang selalu mengongkong aku . and sikap kau yang macam nak tak nak melayan aku . kau kate kau sayang aku . tapi , itukah bukti yang kau sayang aku weyh ? jangan lha buad aku macam nhe . aku tak sanggup . 


weyh , kau nampak tak bende alah yang kat atas tuh . kalau lha aku disamping kau sekarang . dha lame aku hug kau erat2 . And aku akan cakap , ILOVEYOU for a thousands year sayang . sayang aku pada kau tak terkira . alahai , macam laut yang luasss itu . cehh . hihi . 

cinta mudah datang dan mudah pergi sayangs . tapi , kite tak boleh mempersalahkan diri kite oleh sebab yang kite tak dapat sayang kan atau cinta kan diri seseorang itu . ini kerana hati yang berkata , bukan kehendak kite wahai sayang . percaya lha . suatu hari , kite akan ketemukan dengan jodoh kite . jodoh , maut , ajal semua ditangan Allah . kite hanya merancang . tapi , Allah yang menentukan segalanya sayangs . percaya lhaa :) 

aku sayang kau MF . okay dha bye . hope kite kekal bersama . mak aku cakap , kalau nak cari suami , cari lhaa suami yang boleh menjaga kite . budi bahasa nya mesty lha baik . sedap je didengar . hormat orang tua . rajin bekerja . semua nya sekali lhaa . aku harap kau buleh jadi macam tuh . AMIN ~ ♥