Jangan Selalu Nak Menjatuhkan Maruah Orang (!)

Paling akuh benci orang macam kau . tak payah nak berlagak terlalu sangat . nak gaduhkan akuh dengan friends baik aku ke ? dengan orang disekeliling aku ke ? nak suruh dia pandang hine dekt aku . sorry lah weyh . orang yang betul tak kan nye dapat balasan jahat . and orang yang sengaja memfitnah (!) dia lah akan mendapat balasan akhirnye . sekarang ? pasal FAKE tuh , dha selesai . akuh witf kawan aku dha berbaik . kau pehal ? Tak Puas Haty Lagi ? thanks sebab buat akuh segala . tapi , serius aku tak tahu kau siapa ? jangan nak buat jahat segala dengan aku . aku ramai back up . ceceh . sudah , FULLSTOP (!) okeyh , kau lagi satu . dha lah sayang , jangan putar belit ea dengan aku atau sesiapa sahaja . dha penat aku dengar cerita nhe semua . orang yang tak terlibat pon , dha termasuk sekali . kalau akuh ade buad salah . mintak maaf sesangat . okeyh Thanks sekali lagi . Bye . out of mood . chaw .


---> kawan still kawan . tapi berhati-2 lah . :)