apa pun cannot.

hidup mungkin sekali sekala akan berubah. walaupun ade suatu hari tu dhe janji hendak bersama aku higga ke akhir hayatnya. tapi, kenapa sekarang dhe menghidarkan dirinya dariku? mungkin dirinya tidak lagi seperti dulu.

aku mungkin hidup dalam kebingungan. aku tidak tahu bagaimana hendak terus terang with dhe. dhe dha lama ak berhubung dengan aku. mungkin dhe busy? tidak seperti itu kut. tak kan tak de mase untuk meluangkan mase bersama aku walaupun sedikit. apa kurangnya aku pada dhe. tak cukup ke kasih sayang aku yang telah aku berikan pada dhe. mungkin nhe salah aku. terlalu percaya sangat pada manusia yang bernama lelaki. aku dha terlalu percaya pada lelakilelaki seperti nhe. jangan kau terasa if kau baca nhe. because aku just luahkan what yang ade dalam hati aku. if kau terasa maksudnya benda seperti datas ada pada diri kau. aku sayang kau.

tetapi, aku dha tak boleh nak akap apa kat kau. aku dha cukup kecewe. aku mesej kau langsung tak balas.
balas pun dalam jam 2.0o pagi. aku dha tidoo kutt. huh. sabar je lha yunk. don't lha buad aku cam nhe. tak pedulikan aku pulak kau sekarang. aku tahu kau fom 5. nak study and so on. aku pn sama. but, aku ada mase gak nak luangkan with kau dear. aku rindu kau. if kau tak suke aku dha. lepaskan lha aku. aku tak nak aku sorang je yang beriya-2 suka kau. and kau tak . pliss , don't make my heart broke again. :'(