happy second monthlysary , sayang .

hohoii . dahh lame kowtt takkk update blog . rase rinduu pulakkk .
siapa tak rinduu kan . ehh . takk masukk . haha .
aku sebenarnye ade manyak story mory nhe . perempuan kan .
biase lah uh . kalau tak story moryy bukan perempuan namenye . haha .
kayy . akuu nak cer nheee .
 
genapp dua bulan aku dengan si dia. walaupun banyak rintangan before this. kite orang tetap bersame. aku tahu dia sayang aku. aku pun sayang dia. saling menyayangi lah katekan. ehh. hahaha. aku paling terharu and hargaii dia sekali. sebab 18/10/2012 sebelum satu hari monthlysary kiteorg, kiteorg adee meet. meet kat rumah. hari tuhh pulakk hujan lebat sangat. teramat weyhh. ku kate dengan dia takpayah datang. kayy dia degil jugakk. pukul 7lebih petang baru dia sampai. aku masuk dala mase uh, aku nangiss doe. nangis. takpernah ade orang sanggup datang jumpe akuuu dalam keadaan hujan ribut taufan semua lahh. dia orangg pertama weyh. pertama. mungkin dia taktahu. tapi, aku nak dia tahu. aku takkan lepaskan dia walau apa jua sekalipun. aku sayang dia sesangat. sesangat k sesangat. siapa nakk lepaskan kalau dah sayang kan. kalau dah sampai masenye, kene lepaskan jugak. tapi, bukan sekarang. :) fefaham je lahh. dia dah banyak buat akuuu gembire. dia tak sempurna tapi dia telah menyempurnakan hari aku dengannn gelak tawe dia. dia jage aku. dia jage hati aku. kayy. iloveyouumoreee. thanks for everything, bie. :)
 
sayang,
awak orang pertama yang buat saya gembire.
sayang,
awak orang pertama yang sanggup jumpe saya walaupun hujan ribut taufan sekalipun.
sayang,
awak orang pertama yang selalu bersama saya.
sayang,
awak orang pertama jadi bf saya yang selalu saya gelak tawa bersama.
sayang,
jangan tinggalkan saya.
sayang,
jangannn buattt kesetiaan saya hancur suatu hari nantii.
 
sayang. saya harap awak bace kayy. saya rinduu sangatt dekat awakk. :) i l y s m :* btw , happy S E C O N D monthlysary , sayang . thanksssss for make my dayyy smilee always :D