SAHABAT!

 
kawan dan sahabat ? kay nampak tak dedue perkataan tuh. nampak dengan jelas yg ejaan dia lain. tapi, jangan menyamakan KAWAN and SAHABAT same kayy. jangan salah faham. Kawan ialah orang yang sentiase bersame kite apabila waktu senang ja. bila waktu susah? lansung takde :) ituhlha KAWAN :) ! SAHABAT pula bererti teman yang sentiasa bersama kite apabila waktu gembire, sedih ataupun tak kire senang atau susah. korang tahu tak,  akuh mempunyai 5 SAHABAT dalam hidup aku. tapi, semua nya hanya tinggal kenangan semata-mata. semuanya hilang dengan sekelip mata. semuanya dha tiada guna. semuanya semuanya dan semuanya. 5 SAHABAT tuh terdiri dari BATROO, TYROT, MANJOT, PIKOT, MEMEY :) ye aku tahu diorang memeang TEMAN TERBAIK akuh. tak dinafikan. tapi, bermula 22/8/2012 bersamaan SABTU. akuh dan mereka tiada apa-apa hubungan dha :) jujur aku kata, setiap malam aku menangis tanpa diorang. tapi, aku faham, diorang takkan tahu tuh semua. sebab diorang tahu yg aku nhe jahat. JAHAT yang teramat JAHAT :) tapi, aku salah. aku fikir diorang faham apa yang aku alami sekarang nhe. ye, aku mengaku aku salah dalam hal nhe. tapi, kite boleh selesaikan dengan cara yg baik. tak gitu GENG? ):
 
akuh nak mintak maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki, kalau selama nhe dha menyakitkan hati korang BERLIMA :) ye, aku tahu aku taklayak dan tak pantas berkawan dengan korang. kayy :) BATROO, aku sayangs kau sesangat. kau ingat tak kau pernah cakap ngan aku apa? kau sayang sangat kat aku. sekarang kau dha benci aku sangat kan BATROO? 5/1/2012  kite kenal. semua kebahagiaan bermula dari situ. ye, aku percaya yang kau takkan sayang aku lagi dha :) tapi, percayalah, macam mane kau benci aku. aku tetap sygkan kau, batroo. maafkan aku. and aku tahu kau kawan baru aku tahun nhe. tuh tak bermaksud, kau taklayak tuk aku. aku rindu kau tahu tak! ilyfdm! ingat tak kite memajal dalam kelas? nyanyi semua. cerita sampai bercungap. alahai. rindu sgt )': TYRA, aku dha kenal kau sejak sekolah rendah lagi. kau pun pernah kate, yang kau nak bersama aku sampai ke akhir hayat kite kan? cekty, kau pun tak rindu aku ke? kau takrindu ke gelak tawa kite bersame selama kitee berkawan nhe? takrinduuu keee? ); wahai cekty, maafkan aku. aku taknak bergaduh dengan korang. tapi, hmm. takpelahh. kau tahu tak, aku takleyh nak survive life akuh tanpe kau ngan batroo? ye, aku tahu yang kau taknak ambik tahu :) isokay. iloveyoufuckingdamnmuchh ): rindu nak menjerit ngan kau. taknak buat homework ngan kau. semua weyh. semua :) MANJE, kau pun same sayangs, kau takrindu aku ke? tak ke? tak ke? tak ke? sokayy lha manje. kalau kau taknak layan aku. aku just nak mintak maaf ngan kau. mungkin selama kau kenal aku, kau tak tahu akuh nhe jahat :) yelhaa, akuh memang tak layak friends with kau. last, aku syg kau, MANJE! MEMEY, kau pernah tulis kan dalam buku aku yang kau nak jadi kawan aku sampai mati? hmm :) manee sayangs? aku rinduu kauu lha, mey ): aku syg kau. maafkan aku. maafkan aku. PIKA, heyy mok. kau pun takrindu aku ke? kau pun nak bermasam muke dengan aku ke? kau pun taknak tegur aku ke? kau pun taknak layan akuh ke? ): alahai. tak syok lha cam nhe. korang semua dha lupekan akuh. ye akuh tahu AKUH SALAH. tapi, jangan lha macam nhe dengan akuh ): akuh tak sanggop nak lalui nhe semua seseorang, sayangs. akuh perlukan korang ):
 
 

ingat tak weyh? ingat tak )':
dari kiri ATHIRAH, BATROO, AKU :)



dari kiri BATROO, AKU, MEMEY, PIKA (yg belakang)

MANJA punye gambar takdew . im sorry , but ILOVEYOU :*
 
korang, korang ingat tak BUKU COKLAT PANJANG aku? semua biodata korang kan? korang, akuh nangis tengok tuh. andai dapat aku undurkan mase, akuh takkan lepaskan saat-II kenangan kite bersama dahulu. akuh rinduu bile kite menyampukk cakap cikgu. keluar kelas g tandas ramai-II. semua bersama. mungkin, akuh je ingat and rindu tuh semua. korang mesty takkan? isokay. LASTLY, maafkan kesalahan akuh yang korang anggap salah dimata korang. ILOVEYOUALLDAMNMUCH! takde sape leyh amik atau ganti tempat korang dalam hati aku. SEKIAN. :*