cerita - cerita dan cerita .


hai . holaa readers . hari nhee hari ujumaat kan ? okayy semua tahu :) baguss . sihatt tak korang semua nhe ? kalau tak sihat g lhaa klinik okayy ? :) tengok macam aku nhe . dha sakit dha . selesema melanda diriku . batuk -II . sakit perutt . wahh , banyak nye sakit kau iera . Ohseemm -.- hehe . 

tadyy balik skolahh pukul 12 . then , adik aku si anis katee nak bawak aku g umahh dhe . sebab nak ajar macam nee nak gune blog . okayy . aku dha siapp salin baju bagai . dhee panggil aku . dhe katee tak jadi . oucchh . sedih kejupp mase tuh : ] tapii takpee . lepass tuh aku and adik aku si syamim tunggu mak aku . tunggu punya lhaa tunggu . tak sampai -II . lambatt gilee . sebab mak akuu lum balik kerja katenyeee . panass terik tadyy weyh . then , lumrah hari jumaat ade apa ? sembahyang jumaat kan ? pulakk masjid dekat ngan school aku . 

mestyy lhaa kaum adam semua lalu kan ? apa ? dhe orang usha aku ? mane adee . aku mane lhaa lawaa . peace (Y) . dag dig dug . mak aku pun sampaii . then , balik teruss makan . lapar bagai nak apa je kan aku . ye ahh . mane lha aku makan kat schh . malass . HAHA . lepass makan , onl jap . teruss tidurr . tidurr lakk tak lame . huh . letihh badan aku . aku pun taktahu kenapa . nak kate demam , badan sejuk je . hee ~ sakit pale ade lha :)

dup dap dup dap jantung aku berbunyi . macam ade something yang akan berlaku lepass tuh . tibe -II betul weyh . hurmm . dapat text dari dak F . tak sah lhaa kalau satu hari text dhe tak gaduh kan ? hurm . then , aku balas yang aku nak clashh with him . seriuss weyh . aku cakap . aku tak tipu :)  aku terpaksee weyy . sebab aku dha kasii chance yang ke -II buat dhe . tapi , dhe tak berubahh langsung . so , aku buat keputusan tuk lepaskan dhe . walapun aku tahuu yang aku sayangs dhe sesangat : ( tapi , apakan daya . bukan jodoh kan : ) mungkin allah lebih menyayangi kitee . tuh sebab dhe buat cam tuh . mungkin adee sikit tak kene dengan hubungan kami . tak serasi agaknye : ) aku happy sebab aku clash ngan dhee . 

aku happy sebab aku buat semua nhee tuk kebaikan diri aku sendiri . tak lagi dikongkong semua . tak lagii sakit hatyy . perit hatyy , eh macam -II lha :) so , sekrang aku harap aku dapattumpukan pada study aku . alhamdulillah , result aku bulan nhe agak memuaskan . ade A :) aku nak mak ayah aku bangga dengan anaknye :) that's all :)

so , sampai sini je lhaa . cerita aku . sebenarnya banyak lagi aku nak cerita . tapii , lain kali je lhaa ehh dear . loveyou ;) assalamualaikum .