Kisah Saia ♥

Salam , selamat sejahtera and Vanakkam . Hihi . Nampak tak tajuk kat atas tuh . Pasai apa ? Pasai aku lhaa sayangs . meh cini , datang rapat-2 meyhh . Kate nak dengar kankan ? mehh lhaa sini . atoii . Hihi . lebih2 pulak akuhhh . chium kau kang baru tahuuu . HAHAHA . gelak2 . okayys dha stop . Be serius pulak eak ? aku nak citee nhee . Tak sbr kan kau ? HAHA .

[ sedih ] Kisah Tentang Aku
Hidup aku tibe-2 berubah . Semua jadi tak tentu arah . Keluarga ? Yup , Keluarga paling utama sekali . Memang keluarga patut dipentingkan . memang aku setuju dalam hal nhee . Adakah aku slh dlm hal nhee ? aku sedar yang aku nhe tak sebaik anak orang lainn . tapii , aku dhaa berusaha untuk meperbetulkan hal nhee . tapi , aku tak terdaye . aku tak mapu weyh . kau leh tolonk ? Happy kan aku ? emm . Boleh arkkk ? Boyfee ? mmg aku ade dhee . dhee dhaa cukup tuk care akuuh . aku syg dhee . tapii , aku tak nakk dhee jee yang jagee . dhee unn mesty jagee masalah dhee . Ahhhhhhh ! stop . tensyen .

Keliru ? Bace je lhaa okayy ? :)
Umi , walaupon umi bukan ibu sebenar akk , akk tetap sygkan umi n family kitee . sebab umi dhaa jage akk dri kecik hingga sekarang . Tolonk halalkan makn minum akk ea umi ? akk tak mampu tuk ckb depan-2 umi . tak tahu kenapa . Akk mintakk maaf dri hujung rambut until hujung kaki . Umi , mana ibu sbnr akk ? akk nak tahu jee . tapii , aku tak snggup nak tanye umi akuu tentang tuhh . aku tak nak dhee terluka , or kecewe . but ,mcm mne aku nak tahu where is my mom is ? Tapii , aku harap sgt aku tak kan pergii kat family betull aku . sbb aku tak snggup tuk tinggalkan umi dan mereka2 . termasuk korang lhaa :) . sedih ? mesty takk kan . but , pade aku sedih sgt2 .

Sebelum habeskan citee nhe , aku nak say something , aku nak crik kawan yang boleh jadik kawan baikkk aku sampai bilee-2 . amin . mogee ak dpt . then , aku harap family betul aku berada dlm keadaan sihat sejahtera ♥

Saia sayang awak ! saia sayang Family saia ! Fullstop ! ♥