kawan !

KAWAN !
aku sayang kau orang tahu tak ?
nak aku senarai kan ke ?
huh , memang buleh . but , manyak sgt frends aku .

oke , skrg nak citer psl member2 aku .

aku ade dua member rapat .
nama dhe orang ,
faridah,athirah,
dorang suke buad aku happy alaways .,
aku suke kawan dgn mereke semua !

gambar diatas nhe lha yang aku maksudkan !
yang pakai sweater tu FARIDAH , beside her ATHIRAH n beside she is ME !
nice tak pic nhe ? aku suke pling suke sgt pic nhe ,
i hope we all , can frends until ever n ever yahh beb !
hee ~ diorang nhe sume kelakar , terkejal , termasuk aku sekali .
aku with dorang kalau bergabung , fuhh !
matyy oooo ! sume orang akn pecah perut .
 hah ! ye ke ? ye arrr , hehe ~ k lha ,
tu jep nak cter , t aku sambung keyh .
tatatata ~

FARIDAH n ATHIRAH 
love u all syg !! <3