badmood

suke sangat dengan badmood kau kan .
firstly , aku nak kata . aku nhe hot temper ! kalau tak tahu , tolong ambil tahu now . aku takut , nanty sesiapa dekat dengan aku , first-2 kata baik , lastly , break ngn aku , kata aku jahat . pliss arghh k . aku tak sanggup agy argh nak moody jep . bukan aku yang nak moody sebegini . hanya tuhan jep yang tahu arghh . harap maklum , aku tak suke gaduh-2 with sesiapa or what . seriusly , aku ngh moody gile bapak now . siapa leh tolonk aku ? aku tak nak moody aku nhe sampai at orang yang sayang . aku sentiasa sabar jep with mood aku nhe . aku rasa cm nak jerit jep kuat-2 . ade korang peduli ? sikit pun tak de arnn ? ade kesah aku ? lantak kau arghhh . aku malas nak ambil port agy . sekarang nhe aku tengah moody tak tahu sebab apa . hantar msg kat sorang tu , dhe lak tak balas . bz agak nye . ok aku paham . msg kat lagy sorang lak . dhe lak wt aku sakit aty . huh , mana entah aku nak mengadu . nak mengadu at abg aku or kawan aku . takut lak enn dorang isaw . agy baik aku pendamkan jep perasaan nhe . korang tahu enn , aku sayang kau orang . so , jangan lha sakit kan haty aku . betul aku tak suke perangai kau . sekarang aku pun dha malas nak hang agy . hemm . soryy if i hve do wr0ng with u guys . thanks atas apa yang telah kau orang buat . salam .

P/S: apa yang aku merepek pun aku tak tahu . seriusly . ok byebye .