sedih . happy .

nangeslha kauu cyira . tak ada owg pun pedulii kann ? mengapa kau hendak menangis sbb dhe .
dhe ade menagis sbb kauu . dhe dha dpt baru . dhe buang kauu ar . relex ar cyira k .
aku tahu perasaan kauu . jangan menangis lagi . dhe tak akan tahu betapa sedih nye kauu setiap hari .
bile hati kauu dilukaii sepanjang mase . apa dhe kate at kawan2 dhe ? kau tak pandai jage haty dhe . grrr !
aku tahu kauu selalu ambil berat tentang dhe . tapi , skang apee dha jadi weyh ? perampas ??? 
emm . tak kut ~ dhe lbh pntingkan owg lain dari aku lha weyh . ble ckp jeee ngn dyee . dhe msty kate aku dha berubah . uke . aku berubah ? apa yang aku berubah . tak salah aku dhe yang berubah sangad2 .

aku tak tahu macam nee nak cakap lagy . gambar sebelah nee . kann gambar dhe . haiya ..
apa lha kauu . aku sayang kauu ar ! pay hati kann wat aku macam nee . kau buleh pujuk dhe menagis but
aku ade kauu pujuk . dha lha weyh . aku harap kauu bahagie disamping orang yangg kauu sayang .
tak tahu nak cakap apa lagi . air mata dha mengalir kutt~

harap kau akan menyesal dengan perbuatan kauu yang kauu telah buad kat aku .
aku syangs kauu . huh ! masih sayang lagi kee ? :(
pada asyh , fared , tyra , aidah , miera , minah , fatin n spe2 yang dha tolong aku . tqz cgad2 keyh .:)
-apit's own-