pj yang mmenyeronokkan !

PAGI ! WAKTU PJ YAWW !

salam readers n kawan2 . saya nak ckp nee . tady kann kat skul , ade pj lha kann . saya dengan tak sabar2 nyee , dha salin seluar mase PSK ! waktu cikgu yang agak blur sedikit . SURY sir ! tidak berniat punn kutt~
emm . saye hanye salin seluar sahaja . bukan salin baju yee atauu bersalin ? haha ~ ade jee . KRING!!
macam dalam pix nee kan . hee~  uke2
emm . waktu pj punn sudah tibe . puan azilah , telah mempromosi kann ,
alat2 sukan yang hendak dipermainkan . haha !
saya ape lagi kann , ambil lha badmint0n .
nak tahu ap yang terjadi ??
saya ,tyra biskit,ratu wawah,shahirah ay0b dan zizie ,,
dengan terkejal nye pun mainn kann ? haha ~
korang suke wat aku pecah perut kann ? senget !
btw , mmg tergelak gile ar ngn kowang ! happening sangad .
dak faridah lak dye main bola tampar !
uke , semuanye telah penat ! sume berhenti bermain ,
saya dgn terkejalnyee ,
pergi ke arah orang yang sedang bermain bola tampar !

suke sangad ! dpt main ngn dorang !
terkejal jgak ! haha ~
sury !
saya yang terkejal sebenarnye . :')
mase pun dha abis ! byebye2 . haha ! uke lha mahu chaw jupp . daa~ <3